۳۱ شهریور ۱۴۰۳، ۶:۵۱

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان خبرداد؛

توزیع ۱۸۲۶ بسته لوازم التحریر و نوشت افزار بین نیازمندان کاشانی

توزیع ۱۸۲۶ بسته لوازم التحریر و نوشت افزار بین نیازمندان کاشانی

کاشان - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت: یک هزار و ۸۲۶ بسته لوازم التحریر و نوشت افزار بین نیازمندان کاشانی توزیع شد.

سرهنگ پاسدار کریم اکبری در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس مظهر غرور و افتخار ملی است چراکه مردم ایران اسلامی با کمترین امکانات در مقابل نظام سلطه مقاومت کردند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های دفاع مقدس امسال در کاشان با برنامه‌های کنگره ملی شهدای کاشان ترکیب شده است، ابراز داشت: یکی از این برنامه‌ها توزیع بسته‌های معیشتی و همچنین لوازم التحریر است که بین نیازمندان پخش می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان با اشاره به در پیش بودن آغاز سال تحصیلی تصریح کرد: به همین مناسبت یک هزار و ۸۲۶ بسته لوازم التحریر و نوشت افزار بین نیازمندان کاشانی توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه این تعداد بسته به دلیل تعداد شهدای شهرستان کاشان بود، گفت: ارزش هر کدام از این بسته‌ها ۱۰ میلیون ریال بود.

سرهنگ اکبری با اشاره به اینکه این بسته‌ها مخصوص دانش آموزان نیازمند بود، افزود: هر کدام از این بسته‌ها شامل کیف مدرسه، جامدادی، خودکار، مداد، دفتر، پاک کن، مدادتراش و سایر ملزومات یک دانش آموز بود.

وی ضمن تشکر از بسیجیان شهرستان کاشان خاطرنشان کرد: این بسته‌ها با کمک مردم خیراندیش کاشان، بسیجیان، قرارگاه‌های جهادی و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان کاشان تهیه شده بود.

کد خبر 6230888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha